آدم اینجا تنهاست

*مراسم تشییع استاد مون بود. ازش پرسیدم آدم همیشه تنهاست؟

گفت آره مریمی. من سال‌ها قبل از ازدواج‌مون بهش علاقمند بودم. الان هم هستم. ولی آدم همیشه تنهاست...

گفتم ناامیدکننده‌ست. گفت اوهوم ولی واقعیت‌ه.


درست می‌گفت. آدم‌ها حتی اگر چندقلو به دنیا بیان، باز هم تنها ن. هرقدر دور شون شلوغ باشه باز هم تنها ن. هرقدر عاشق باشن، هرقدر دوست داشته بشن، باز هم تنها ن. حتی اگه توی جمع بمیرن، باز هم تنها ن.


کلا روی هیچ‌کس زیاد حساب نکنید. اگر دوستی هرازگاهی حال‌تون رو می‌پرسه، براتون هدیه می‌گیره، به خاطرتون آشپزی می‌کنه و بهتون تلفن می‌زنه خیلی داره معرفت خرج‌تون می‌کنه. قدر ش رو بدونین.


خوووووووووووب... چه خبرا؟ ساکتین...



ختم‌ آیة‌الکرسی، جهت یادآوری

*ختم‌ آیة‌الکرسی: گویند هر کس به این ختم اعتقاد داشته باشد و آن را تا سه روز انجام دهد، حاجت او روا شود و آن بدین شرح است. ابتدا بگوید:

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم. بسم الله الرحمن الرحیم و آنگاه آیة‌الکرسی را بخواند

و سپس بگوید: اعوذ بالله من الشیطان الرجیم و با گفتن بسم الله الرحمن الرحیم، سوره‌ی حمد را بخواند

و پس از آن، 5 مرتبه سوره‌ی اخلاص را از بسم الله الرحمن الرحیم تا آخر بخواند

و آنگاه 11 مرتبه سوره‌ی کوثر را قرائت نماید

و سپس صد صلوات بفرستد که ـ ان‌شاء الله ـ به خواست خدا طی سه روز حاجت او روا می‌گردد.