پرتو نیکان نگیرد هرکه بنیاد ش بد است

*وقتی دم چند تا شیر! رو می‌گیری میندازی‌شون بیرون، بعد از 2 سال مث موش، یواشکی یرمی‌گردن، یعنی ادب شده‌ن؟

والا من که فکر نکنم. فقط جای بهتری پیدا نکرده‌ن. عب نداره. گذشت اون زمان‌ها... اینا رو هم خدا آفریده، گناه دارن. بذار واسه خودشون خوش باشن. من که این همه گذشت کردم، اینم رو ش

نظرات 7 + ارسال نظر
حدیث پنج‌شنبه 8 مرداد 1394 ساعت 22:37

نه ب ب رفتن مردم ازاریاشونو اپدیت کردن برگشتن:)

مشکل اینجور موجودات این‌ه که همه رو مث خودشون فرض می‌کنن

سهره چهارشنبه 7 مرداد 1394 ساعت 13:23

سلام
به نظرم ترحم هم نکنید....ببخشید ولی بعضی ها اگر شیر باشند می درند اگر موش باشند ریزریز و یواش یواش زندگی ادمو می جوند سرزندگی و امید ادمو می بلعند... پرتو نیکان نمی گیرند دیگه. :))

حتما همینطور ه عزیزم

الی شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 12:06

به نظر من اینا شغالی بیش نیستن

نه بابا شغال یه جراتی هیبتی چیزی داره!
اینا همون موش‌ن. ریز و کثیف و موذی. هیچی نیستن

هنی پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 23:26

نه مریمی ادب نشدن،فقط تجدید قوا کردن برگشتن.باید دم اون شیر رو گرفت و حسابی پیچوند و شووووتش کرد که بره

شیر بی یال و دم و اشکم که دید؟ اینا هیچی نیستن

مهسا پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 21:53

وااااای مردم چرا اینطورین؟؟؟؟؟ بلا به دور نصیب نشه همچین ادمایی دور و ورت باشه اگرم بود تار و مارشون کن:))))))))عکس خیلی به موضوع میومد

تار و مار رو گل گفتی مخصوص حشرات موذی

موولی پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 21:35

ادب ک نشدن مسلما، شاید دلتنگ شدن، اونم بعیده، اگه انداختی بیرون دیگه نباید راه بدی به نظرم

مهمون از در میاد مولی‌جون. اون موش‌ه که یواشکی میاد منتها موش‌های ما گاهی وزوز هم می‌کنن. کلا کیس‌های خیلی جالبی‌ن

سحر پنج‌شنبه 1 مرداد 1394 ساعت 19:50

ما که میدونیم چقدر مهربونی

والا سحرجان این حسی که من دارم، بیشتر از محبت، ترحم‌ه راستش. دل‌م براشون می‌سوزه که تربیت و خانواده‌ی درست و حسابی ندارن و دائم در عذاب‌ن. چه میشه کرد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد